Pages

Friday 8 December 2017

Makan Nandos Dan Percuma Seekor Ayam!

Hi!

Tajuk aku hahahahaha well itu je yang sempat aku fikir.

Anyone love Nandos as much as me? *Angkat tangan tinggi-tinggi*. Korang tahu pasal Nandos's loyalty programme?


Install dekat playstore (android phone). Free je. Tak ada pun yearly fees. Suka aku. Apps dia pun senang je guna. Setiap kali korang pergi makan kat Nandos , make sure korang tunjukkan ID korang tu. Gambar atas tu motif sangat tunjuk member ID kot korang nak makan Nandos nak guna ID aku kan haks tapi aku ler yang dapat collect points nya.

Minimum spend RM30 and above korang boleh collect 1 chili. 1 chili tu macam 1 point gitu lah.



Collect 3 Chillies boleh redeem 1/4 chicken.

Collect 6 Chillies boleh redeem 1/2 chicken.

Collect 9 Chilies boleh redeem sekor ayam weh.


Aku dah selamat redeem sekor ayam dah hahahahaha. Nampak sangat hantu Nandos. Makan bertiga dengan suami dan anak aku. Kenyang sampai ke malam.



Wajib order sweet potato fries. Makan panas-panas cicah sour cream sauce dia tu. Kitorang redeem sekor ayam. Side dishes tu additional lah. Takkan nak makan ayam semata kan.


Feveret Rania, jagung. Sambil aku suap kan dia nasi dengan ayam.

Bagus ada loyalty programme macamni. At least kan orang hargai lah pengeluaran duit kita di Nandos tu dengan bagi redeems yang menggembirakan hati. Part dapat ayam sekor tu perasaan dia macam wow sayang nya Nandos kat aku! Hahahaha. Macam appreciation token jugak lah.

Selamat mencekik!






No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik