Pages

Monday 11 December 2017

Fattzura

Hi!


“Macam Mana Nak Berpisah Kalau Pergi Bilik Air Pun Sudah Rindu” – Fazura

Fenomena fattzura top top meletop sangat kan. Aku ada lah dapat share dari whatsapp group kan pasal couple ni. Yang tajuk atas tu rasa macam amboih yang writer tu pun skrip tak ingat dunia. *Nampak aku back-up fazura ke?*

Aku tak minat sangat pun diorang. Tapi tahu lah pasal diorang kan dah kat FB tu melambak cerita pasal diorang. Belum campur lagi blog-blog artis yang aku baca hahahaha sempat je aku nak baca gosip nih.

Back to tajuk tu, aku rasa Fazura mungkin niat dia just cakap je . Teruja maa. Kan baru lepas kawin. Bila terkeluar je ayat tu dari mulut artis terus di sensasikan gitu lah. Tak pasal-pasal kena troll dengan keyboard warriors nih. Nasib lah aku tak jadi artis hahahaha.

Eh aku dah kenapa? Suka fazura ke?

Till then!

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik