Pages

Wednesday 6 December 2017

KFC Chizza Chicken Pizza

Hi!

Suami aku ni hantu KFC betul. Sebulan tu aku rasa a few times jugak kitorang makan KFC. Dah dia ajak malam tu, aku ikut kan je lah. Rania pulak tengah belum baik demam sangat dan dia pun nak makan ayam KFC. Maka, moh le kita.


Gambar dari website. Cun melecun bak bidadari dari persiaran kayangan shah alam. RM15.90.


Gambar dari handphone aku. Sedih nak brief.


Isi ayam spicy and crispy, topping dia macam marinara sauce, tabur nenas sikit, letak cheese. Bagi aku rasa dia macam biasa je dan a bit spicy. Harap maklum dengan tahap kepedasan lidah orang kelantan.


Aku memang beli 1 set kongsi dengan Rania. Part ayam tu dia punya. Fries kongsi bertiga hehe. Habis dia makan ayam tu. Bagus nak. Baru ada tenaga nak lawan demam tu.


Suami aku setia dengan menu dia, set dinner plate. RM18.90. Tak jemu ke bang makan menu sama je kat KFC tu. Tu yang peha ayam terjulur tu dia nak bagi aku. Dah aku makan chizza terus rasa tak nak ambil peha tu. Dia jugak ah habis kan 3 ketul tu.

Ada satu benda aku nak cakap. Masa kat kaunter tu, tengok-tengok menu kat skrin. Dan aku perasan dah tak ada perkataan set lunch / dinner kat skrin tu. Aku datang dalam pukul 7.30 malam which is mesti lah ada kan set dinner tu.

Dan aku pun ringan mulut lah tanya "dik, dah tak ada dah ya dinner set tu".

"Tak ada dah kak, Dah lama dah".

Patutlah macam mata aku tak biasa je tengok set dinner plate berharga RM18.90 tu hahahahaaha. Sebab aku rasa murah lagi dalam RM15 macamtu lah kan. Snack plate tu dah harga RM15.90 ye.

Till then!



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik