Pages

Monday 4 December 2017

Farewell Bos!

Hi!

24th November 2017 lepas ada farewell party for our operation manager, Mr Kenny Liong. Aku selalu panggil dia kenny rogers wakakaka.

Setahun lebih jugak bekerja dengan kenny rogers ni, macam biasa lah ada upside and down. Biasa yang akan bertekak dengan dia bos aku. Bila bos sama bos bertekak, huru hara lah office kejap. Time tak busy, bestfriend balik. Hehehe.

Aku banyak deal dengan beliau bila ada urusan adhoc in checking. Mulut dia aku cakap veryyyyy the mak tiri yang super jahat macam dalam cerita bawang merah bawang putih tu. Kena pulak aku yang soft-hearted punya orang, heh makan makan hati. Mula-mula aku menyampah gila bila kena deal dengan dia. Tapi lama-lama dah boleh work together walaupun *ulang balik cerita mak tiri bawang merah bawang putih tu*

-_-'

Kalau bab keluarga, contoh aku cakap anak aku tak sihat, cepat-cepat dia suruh balik rumah. Selalu cakap kat aku, dia pun ada anak-anak dan bini-bini (ya bini-bini) untuk di jaga. Jenis bos family man. Dia akan kalah sikit lah bila hal family. Kerja pun boleh tolak tepi.

Dear Mr Kenny, thank you for being sabariah with us and teach us so many things walaupun kadang-kadang tunggang terbalik office hahahaaha dek bergaduh pasal work matters. Wishing you all the best untuk your future kerja yang jauh nun di sana.





Gambar semua dari my colleagues . Handphone mak bateri yilek.

Till then!

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik