Pages

Friday 3 November 2017

Make-Up Artist Melaka (Muslimah)

Hi!

Aku minat sangat make-up ni since mengandungkan Rania lagi. Tapi ada banyak halangan dan dugaan dan cabaran, buat kan aku postponed kejap impian aku tu.

Dan, tahun 2017 ni aku dah start ambil job make-up. Tapi as a part timer je dulu since aku pun weekday memang kerja . Job aku ambil during weekend sahaja. dan ada hari-hari yang weekday tu aku off boleh consider ya.
Aku suka nude / soft / natural make-up look. Tapi sekali sekala tebai sikit kat mata tak ape kan.
Lighting tingkap bilik wehhh.


So, sesiapa nak cari make-up artist muslimah di area Melaka sila lah contact aku. Insyallah harga aku affordable dan make-up aku cantik (amboihh tak beragak).

MUA MELAKA (MUSLIMAH)
IG : heywany
Booking / Pertanyaan : heywany@gmail.com

Till then!

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik