Pages

Monday 6 November 2017

Hokkaido Baked Cheese Tart

Hi!


Anyone pernah makan Hokkaido Baked Cheese Tart? Sedap ke tidok?


Our tea time kat office hari tu, ada colleague sponsor cheese tart ni. Tea time pun 3 orang makhluk je pun ngehngehngeh. So actually, dalam box tu ada 3 ketul tart. Tapi seketul dah selamat di rembat oleh makhluk pertama tu lah.


My first bite (first time aku makan. Selalu duk dengar je orang cerita pasal ni) dan the taste was like hmmmm manis, hmmmmm a bit muak and hmmmmm hmmmm hmmmmm.


Aku penggemar cheese cake/ tart. Tapi aku suka kalau ada something yang masam-masam to cover up the muak tu. Since yang Hokkaido ni dia punya veryyy pure cheese, and the taste kat tekak aku a bit kurang lah. Lain orang lain taste. Taste aku mesti ada yang masam-masam tu macam blueberry filling tu atau apa-apa yang masam lah.

Kalau ko sejenis yang suka cheese yang tebal macamni, Hokkaido Baked Cheese Tart is just perfect for you!

Till then!

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik