Pages

Wednesday 22 November 2017

Durian oh Durian

Hi!

Musim durian ke sekarang? Merata orang upload gambar makan durian. Aku berhuhuhu saja lah sebab spesis tak makan durian. Wakakakaka.

Kisah aku dan durian ni sebenarnya dari kecik lagi. Ayah aku cerita, dia pernah letak secubit durian kat mulut aku. Apa lagi aku melalak bagai kena rotan lah hahahahaha. Dan sampai lah ke umur 30 tahun ni pun memang aku tak makan dan tak pernah teringin nak makan durian.

Nak makan durian depan aku, tak ada masalah. Sebab aku boleh take it bau durian.

Tapi lalu durian di tekak, memang tak ah. Kalau cuba pun aku rasa mahu aku terbelahak balik.

So, better don't lah nak suapkan aku durian eh.


Tak heran pun.


Till then!

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik