Pages

Friday 2 February 2018

My Small Business

Hi!

Actually aku dah mula business since 2010 tapi on and off huuuu sabau je lah. My first product masa tu jual shawl. Laku keras. Stock habis licin. Tapi sebab aku busy sangat kerja as a graphic designer, matlamat nak kembangkan perniagaan tak dapat.

Back then 2010, masa tu online business baru-baru nak up. Means orang masih lagi takut-takut nak membeli-belah di alam maya. Masa tu banyakkkkk gila korang akan dengar cerita, dah bayar untuk barang tu tapi seller tup tup hilang. Banyak kes sangat sampai aku pun macam acah-acah berani nak berniaga di online.

Tapi ku teruskan juga hiks.

Kiranya dari 2010 sampai lah ke 2015 aku masih lagi berniaga tapi on off (macam yang aku cakap). Produk jual pun bertukar banyak kali. Macam tahun 2014 - 2015 aku jual lipcream jenama NYX. Laku sangat. Kena pulak rezeki dapat seller yang boleh borong murah. NYX masa tu tengah in lah. Ramai jugak yang jual kalau korang check kat IG.

Bila stock dengan supplier dah makin kekurangan, dan bila aku cari supplier lain harga pulak sangat tak munasabah, jadi aku tukar jual produk lain.

Dan 2018 ni ada pulak produk baru aku nak jual hehehe. Actually tak baru pun sebab aku dah pernah jual in between 2015 tu. Ni tahun ni kira jual balik produk yang sama anggap lah berjodoh dengan seller bag tu haks.

Klik sini Jual Bag Original Dan Mampu Milik



Yang mana suka green color, yang ni lawa hoiiiiii


Terbang si burung di awan tinggi.



Ada juga brand Victoria Secrets!


GUESS pon hado!



Fossil wallets pun ada!

Yang penting ai jual yang original dan ready stock ya. Posting will be done in 2 days after payment received. Ramai tanya , kalau original kenapa murah sangat?

OF COURSE murah sebab supplier ambil terus dari warehouse. Contoh korang kirim barang kat personal shopper di London nak beli LV bag kat London. Normally harga a way cheaper dari dari beli di Pavillion or KLCC ya. Sebab personal shopper hanya caj service sajo. While mall ada extra charge lain contoh kos sewa kedai, gaji staff , etc.

Dah kenapa aku bagi contoh LV hahahaha ok dah lantak situ.



Support lah I sikit.



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik