Pages

Tuesday 19 May 2015

Saya Seorang Emak.p

Hi!

Huwarghhh lama nya tak update blog *lap habuk kat screen*. Blame the internet connection kihkih. Walaupun erkk dekat 2 bulan kot tak update any entry huuuu.

Marilah merajinkan diri meng update kan balik segala cerita di sini.

Well sepanjang 2 bulan menyepi kan diri, sebenarnya aku dah khatam banyak benda. Yang terutama, aku dah selamat bersalin dan selamat menghabiskan 44 hari berpantang! Well done bebeh.

Tepuk bahu sendiri.

Insyallah my next entry post will be about hari bersalin, my beautiful baby girl, masa berpantang, dugaan cabaran etc.

Anak aku pun dah nak masuk 2 bulan dah kot hiks. Kang lagi bape hari kena cucuk lagi. Melalak lah si kenit ni nanti. Dah anak melalak, aku pun sebak menahan di dada. Setakat anak merengek mintak susu pun aku tak sampai hati dengar, ni lagi laa dengar anak melalak kes kena cucuk dengan jarum.

Aku pulak yang rasa nak lempang nurse tu.

Tapi ape kan daya. For the sake of your health,  bonda simpan je lempang tumbuk penampar semua tu dalam hati je dik T__T.

Kang aku cerita eh.


Nah belanja gambar buah hati pengarang jantung hempedu seketul hiks.

Till then!

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik